Ginga Moment

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga Moment

Ginga-aiheinen roolipeli vuodesta 2014 (c) Unknownsoldier


    Säännöt ja muuta tarvittavaa.

    Unknownsoldier
    Unknownsoldier
    Admin


    Viestien lukumäärä : 25
    Join date : 09.03.2014
    Paikkakunta : Kouvola,Lehtomäki

    Säännöt ja muuta tarvittavaa. Empty Säännöt ja muuta tarvittavaa.

    Viesti kirjoittaja Unknownsoldier Ma Maalis 24, 2014 3:20 pm

    Täältä löytyy säännöt.
    ---------------------


    Älä spämmi!

    Älä esiinny ystävänäsi äläkä kenään muuna kuin itsenäsi!

    Älä koskaan paljasta nimeäsi, osoitettasi äläkä salasanaasi!

    Kunnioita ylläpidon päätöksiä.

    Älä tahallasi ja tietoisesti härnää ja ärsytä muita!

    Älä munchaa, eli hahmosi ei voi olla paras jne.

    Sitten hieman yleisiä juttuja roolipelistä.
    --------------------------------------

    Kun hahmosi puhuu roolieplissä käytä lainausmerkkejä, "". Esimerkki: Turre juoksi metsässä ja katseli ympärilleen etsien tuttuja kasvoja, pian se huomasikin ystävänsä Mustin ja meni juttelemaan. "Emme ole nähneet pitkään aikaan!" Turre sanoi Mustille ja jäi katsomaan Mustia silmiin.


    Kun hahmosi ajattelee käytä tätä: '. Esimerkki: 'Miten tuollaisen hirviön voi voittaa!?'


    Kun asiasi ei liity itse roolipeliin käytä off-gameviivoja. Esimerkki: // Meen nyt syömään. Tuun kohta!// Nuo kaksi viimeisintä viivaa eivät ole pakollisia.


    Kun teet toisen hahmolle jotain muista käyttää kysymysmerkkiä (?) tai sanaa pyrkii, tai sitten vaihtoehtoisesti yrittää. Noita ei kuitenkaan tarvitse jos esimerkiksi katsot toisen hahmoa silmiin. EI NÄIN: Akita tarttui toista kurkusta kiinni ja viskasi tämän puuta päin. Vaan sen sijaan näin: Akita yritti tarttua toista kurkusta kiinni ja samalla pyrki viskaamaan tämän puuta päin. (Voit myös jättää sanat yritti ja pyrki pois, ja lisätä sen sijaan lauseen loppuun kysymysmerkin. )

    Et voi olla samalla hahmolla samaan aikaan kahdessa paikkaa! Hahmosi ei myöskään voi yhtäkkiä hypätä Gajyolta Hokkaidoon Kitamille.

    JOS HUOMAAT JOTAIN TÄRKEÄÄ JONKA OLEN UNOHTANUT ILMOITA MINULLE YKSITYISVIESTILLÄ!

      Kellonaika on nyt Pe Toukokuu 17, 2024 8:21 am